1. Welcome to the Soccer Spirits Forum! We're dedicated to creating the best community in Soccer Spirits, where you can get help about your team, units, or share general tactics! So why not join us ? Or, you can login with facebook. Registering will also disable ads!

Any Singapore Clubs?

Discussion in 'Clubs' started by kaze, May 18, 2015.

  1. kaze

    kaze

    Messages:
    57
    IGN/ID:
    XKazeX
    Galaxy:
    Bronze
    Colosseum:
    27
    Any Singapore clubs around?
     
  2. Xenari

    Xenari

    Messages:
    41
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    Xenari
    Well I don't think country-specific club is needed, unless you want to arrange regular offline meeting to drink kopi.
     
  3. Duckiee

    Duckiee Ducks shall dominate the world!

    Messages:
    88
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    DuckRus
    Club:
    Mascots
    Galaxy:
    Duck's Pond
    Colosseum:
    Somehow i hax to 52....
    im from singapore but i found my club. drink kopi xD
     
  4. Xenari

    Xenari

    Messages:
    41
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    Xenari
    I also already joined a club, once considered to form a SG club but decided not to.
    I am from North, Yishun.
    What about you guys/gals?
     
  5. Duckiee

    Duckiee Ducks shall dominate the world!

    Messages:
    88
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    DuckRus
    Club:
    Mascots
    Galaxy:
    Duck's Pond
    Colosseum:
    Somehow i hax to 52....
    Somewhr in the central. Hue
     
  6. ednigami

    ednigami

    Messages:
    61
    I am from singapore too stay in the west cck
    my fren intro me to this game but stop playing after i start but have not looked back since, logged in everyday
     
  7. Takeda Taiga

    Takeda Taiga 光に誘導され、まだ迷ってる者よ

    Messages:
    39
    Location:
    シンガポール
    Club:
    TeamSg
    Galaxy:
    頂を目指してる
    Colosseum:
    葬られたものよ
    I live in the central area, and I am also looking for a Singapore club if any ...
     
  8. Lubris

    Lubris

    Messages:
    19
    IGN/ID:
    Lubirs
    Colosseum:
    20
    Seraggoon lol was studied there til i graduate last year o- level
     
  9. FnLibera

    FnLibera Labyrinth Utopia

    Messages:
    43
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    FnLibera
    Club:
    Apocalypse
    Galaxy:
    Galaxy League
    Colosseum:
    Season 3 (50)/Season 4 (48)
    From sg too! I live in east area.
     
  10. Jiggles

    Jiggles Puffyminator ಠ_ಠ

    Messages:
    2,371
    IGN/ID:
    <big secret>
    Club:
    Going solo
    Galaxy:
    Forever Plat
    Colosseum:
    30~ish
    before this ends up into a SG friend finding thread, why dont some of you actually make a SG club?
    When clubs come out they wont be but an extra chatbox to chat with people, its much later when the club wars will come out. so until then make a club for all of you to have fun in the game together
     
  11. mechsiao

    mechsiao

    Messages:
    140
    IGN/ID:
    Mechie
    Club:
    TeamSg
    Galaxy:
    Galaxy No. 3
    Colosseum:
    50
    I'm in an sg club, our main form of communication is whatsapp. We currently have 20 members, 80 more vacancies XD. PM me ur mobile number if you wanna join. Most of the top 10 in sg are in the group, so you can get help too or just talkcocksingsong.
     
  12. Duckiee

    Duckiee Ducks shall dominate the world!

    Messages:
    88
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    DuckRus
    Club:
    Mascots
    Galaxy:
    Duck's Pond
    Colosseum:
    Somehow i hax to 52....
    Idm joining the whatapps group though. but i joined a club edi. dw quit (cuz it seem kinda bad), issit ok for me to join the WA grp to talkcocksingsong? XD
     
  13. mechsiao

    mechsiao

    Messages:
    140
    IGN/ID:
    Mechie
    Club:
    TeamSg
    Galaxy:
    Galaxy No. 3
    Colosseum:
    50
    ya sure, the group is not really the club chat. it's just a sg chat group to chillax lol
     
  14. RegiaQua

    RegiaQua iamnotyou

    Messages:
    145
    Galaxy:
    Silver
    Colosseum:
    30
    Can i join the the group too? kinda hard to talk about the game w/o getting judged by my buddies lol. (got 2 of them to play eventually though)
     
  15. mechsiao

    mechsiao

    Messages:
    140
    IGN/ID:
    Mechie
    Club:
    TeamSg
    Galaxy:
    Galaxy No. 3
    Colosseum:
    50
    LOL i understand that haha. Yeah you can pm me your HP and I can add you.
     
  16. YoungLotus12

    YoungLotus12 YoungLotus12

    Messages:
    245
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    Ririnchi
    i dun have a phone but i live in th east of sg ah anyone wanna add me
     
  17. FnLibera

    FnLibera Labyrinth Utopia

    Messages:
    43
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    FnLibera
    Club:
    Apocalypse
    Galaxy:
    Galaxy League
    Colosseum:
    Season 3 (50)/Season 4 (48)
    You don't have a phone? Then what you use to play ss?
     
  18. YoungLotus12

    YoungLotus12 YoungLotus12

    Messages:
    245
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    Ririnchi
    I use my parents everyday for abt an hr ah thts all @FnLibera
     
  19. D3nnis

    D3nnis

    Messages:
    65
    Location:
    Singapore
    IGN/ID:
    D3nnis
    Club:
    Prisma
    Galaxy:
    Lazy to play LOL
    Colosseum:
    25
    Hi I am looking for a good club .. I am lvl 69 below is my team .

    image.jpg
     
  20. Robeye

    Robeye

    Messages:
    0
    Hello anyone here
     

Share This Page